Dostawa
Dni i godziny dostaw:
W naszym sklepie internetowym bardzo ważne jest dla nas to, aby każde złożone zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej i jak najwygodniej dla naszych klientów. Dlatego też, jednym z filarów naszej działalności jest sprawna wysyłka. Realizujemy dostawy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 20:00. W dniu odbioru paczki przez kuriera oraz w dniu dostawy, Klient otrzymuje wiadomość SMS. Przypominamy, że po wysyłce nie ma możliwości zmiany adresu dostawy.
Sposób dostawy:
Klienci mogą wybrać między dwoma sprawdzonymi przewoźnikami - UPS i DPD. W przypadku wysyłek paletowych korzystamy z firm Hellman, Schenker i Raben. Starannie pakujemy każdy produkt, aby dotarł w idealnym stanie pod wskazany przez klienta adres. Jesteśmy przekonani, że nasze staranne pakowanie to gwarancja bezpiecznej dostawy paczki.
Pomoc przy wnoszeniu zamówienia:
Zwracamy uwagę, że kurierzy nie mają obowiązku wniesienia paczek do mieszkań.
Kontakt telefoniczny:
Kontakt przed dostawą zależy od kuriera, który dostarcza paczkę. Zawsze dodajemy numer telefonu odbiorcy na liście przewozowej, ale nie mamy wpływu na danego kuriera. Niektórzy z nich przed doręczeniem dzwonią do Klienta, aby upewnić się, że paczka zostanie bezproblemowo dostarczona. Inni kurierzy natomiast nie korzystają z telefonu w celu potwierdzenia odbioru paczki w danym dniu i o danej godzinie.
Dostawy zagraniczne:
Jesteśmy w stanie zrealizować dostawy poza granicami Polski, a nasze usługi dostępne są dla klientów w całej Europie. W koszyku należy wybrać kraj dostawy, a koszty zostaną automatycznie obliczone z uwzględnieniem różnych stref dostaw. Należy jednak pamiętać, że koszty dostawy mogą się różnić w zależności od kraju, do którego mają zostać wysłane zamówione produkty. Pragniemy jednocześnie zaznaczyć, że nie ma możliwości wysyłki paczki zagranicznej z płatnością gotówką dla kuriera. Wymagana jest pełna przedpłata za zamówione produkty, abyśmy mogli zrealizować dostawę do wybranego kraju bez żadnych problemów.