Dni i godziny dostaw:
W naszym sklepie internetowym bardzo ważne jest dla nas to, aby każde złożone zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej i jak najwygodniej dla naszych klientów. Dlatego też, jednym z filarów naszej działalności jest sprawna wysyłka. Realizujemy dostawy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 20:00. W dniu odbioru paczki przez kuriera oraz w dniu dostawy, Klient otrzymuje wiadomość SMS. Przypominamy, że po wysyłce nie ma możliwości zmiany adresu dostawy.
Sposób dostawy:
Klienci mogą wybrać między dwoma sprawdzonymi przewoźnikami - UPS i DPD. W przypadku wysyłek paletowych korzystamy z firm Hellman, Schenker i Raben. Starannie pakujemy każdy produkt, aby dotarł w idealnym stanie pod wskazany przez klienta adres. Jesteśmy przekonani, że nasze staranne pakowanie to gwarancja bezpiecznej dostawy paczki.
UWAGA! Materace oraz meble są dostarczane prywatnym przewoźnikiem. Czas dostawy waha się od 5 do 15 dni roboczych. Klient dostaje informację kilka dni przed dostawą o planowanym przedziale godzinowym dostawy. Nie ma możliwości zmiany czasu dostawy ze względu że kierowca firmy zewnętrznej ma odgórnie zaplanowaną trasę. Przedział godzinowy dostaw od 6:00 do 23:00. Prosimy o wyrozumiałość, nie wszystkie elementy da się wysłać kurierem który dostarczy to w ciągu 2 dni. Staramy się aby wszystkie produkty były dostarczane jak najszybciej i w jak najlepszych warunkach.
Pomoc przy wnoszeniu zamówienia:
Zwracamy uwagę, że kurierzy nie mają obowiązku wniesienia paczek do mieszkań.
Kontakt telefoniczny:
Kontakt przed dostawą zależy od kuriera, który dostarcza paczkę. Zawsze dodajemy numer telefonu odbiorcy na liście przewozowej, ale nie mamy wpływu na danego kuriera. Niektórzy z nich przed doręczeniem dzwonią do Klienta, aby upewnić się, że paczka zostanie bezproblemowo dostarczona. Inni kurierzy natomiast nie korzystają z telefonu w celu potwierdzenia odbioru paczki w danym dniu i o danej godzinie.
Dostawy zagraniczne:
Jesteśmy w stanie zrealizować dostawy poza granicami Polski, a nasze usługi dostępne są dla klientów w całej Europie. W koszyku należy wybrać kraj dostawy, a koszty zostaną automatycznie obliczone z uwzględnieniem różnych stref dostaw. Należy jednak pamiętać, że koszty dostawy mogą się różnić w zależności od kraju, do którego mają zostać wysłane zamówione produkty. Pragniemy jednocześnie zaznaczyć, że nie ma możliwości wysyłki paczki zagranicznej z płatnością gotówką dla kuriera. Wymagana jest pełna przedpłata za zamówione produkty, abyśmy mogli zrealizować dostawę do wybranego kraju bez żadnych problemów.